Sunday 28 September 2014

ESP, Cinta Pertamaku

Ok, entry ni saya nak cerita sikit tentang produk shaklee..

Produk pertama shaklee yang saya makan, sampai la saya jatuh cinta pada shaklee adalah.....ESP!!! Apa tu ESP? Energizing Soy Protein..
Saya nak berkongsi, macam mana saya boleh jatuh cinta dengan ESP. Sejujurnya, saya tak pandai telan pil. Tapi saya nak sangat makan supplemen.
Dulu saya sangat tak percaya supplemen2 ni. Apa yang membuatkan saya berubah? Saya akan cerita dalam entry yang berikutnya...

ESP...

Macam mana saya kenal ESP?
Bakal mak mertua saya (sekarang da jadi mak mertua) yang suruh minum.
Masa tu saya kena gastrik. Alhamdulillah, lega sikit.
Dipendekkan cerita, sejak dari kejadian tu, saya kaji dan kaji kebaikan ESP ni.
Dan saya rasa, saya dah jumpa supplemen yang sesuai (lebih tepat, yang tak perlu ditelan!!)
 
Saya pon mula berjinak2 beli ESP :)

4 July 2013, 1st order saya sampai. Hingga kini (September 2014), masih setia dengan cinta pertama saya dalam Shaklee, ESP :)))

Ni la ESP pertama saya. Excited delivery ke office. Terus snap pic..kikiki

Alhamdulillah~ :)

No comments:

Post a Comment